حضور بي سابقه دانشجويان در 13 آبان امسال موثرترين سلاح عليه جريان نفاق بود
کد خبر:۴۷۲۸۶
جلولي در گفت وگو با «شبكه خبر دانشجو»:

حضور بي سابقه دانشجويان در 13 آبان امسال موثرترين سلاح عليه جريان نفاق بود

دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه صنعتي شريف تاكيد كرد: حضور با شكوه و بي سابقه دانشجويان و مردم در راهپيمايي 13 آبان امسال موثرترين اسلحه عليه جريان نفاق بود.

عليرضا جلولي در گفت و گو با خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، با بيان اينكه كه خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است، اظهار داشت: اگر جريان مسلمان و انقلابي مي خواستند چهره واقعي جريان نفاق را روشن كنند سال ها كار رسانه اي پر هزينه اي را مي طلبيد.

وي افزود: اما جريان نفاق باعث شد اين ره صد ساله يك شبه طي شود و ماهيتشان براي همه آشكار گردد.

دبير انجمن اسلامي مستقل دانشگاه صنعتي شريف ادامه داد: ملت نشان داد هرچه قدر هم اختلاف نظر داشته باشند در برابر گروهي كه به بيگانه متوسل مي شود مي ايستند و از آنها تبري مي جويند.

جلولي در خصوص حضور بي سابقه مردم و دانشجويان در راهپيمايي 13 آبان امسال گفت: كاري را كه جريان نفاق در صدد بود عليه مباني انقلاب، نظام و رهبري انجام دهد تبديل به اسلحه اي شد و در روز 13 آبان توسط دانشجويان مسلمان به سمت خودشان شليك گرديد.

وي خاطرنشان كرد: در 30 سال گذشته اين حركت كه جوانان با شور و اشتياق و از روي تكليف به ميدان بيايند، بي سابقه بود.

دبير انجمن اسلامي مستقل دانشگاه صنعتي شريف همچنين در خصوص مطرح شدن شعار وحدت توسط عده اي از سياسيون گفت: كلمه وحدت در اين ميان مظلوم واقع شده است؛ چراكه مدتي است كه بعضي ها مي گويند انتهايش خود باختگي و خود فروختگي است و ملت بين كساني كه ظاهرسازي مي كنند و كساني كه براي تئوري فرهنگ ايراني – اسلامي تلاش مي نمايند، فرق مي گذارد.

جلولي در پايان تاكيد كرد: ما بايد بدانيم دشمن و در راس آن آمريكا دست از سر ما برنخواهد داشت و در امان بودن از توطئه آنها هوشياري و تبعيت از ولايت فقيه و وحدت را مي طلبد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار