کد خبر:۴۷۲۹۹
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشكده علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار ميكند
جلسه سخنراني و پرسش و پاسخ پيرامون مذاكره با آمريكا
دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشكده علوم پزشكي دانشگاه شهيد بهشتي از برگزاري جلسه سخنراني و پرسش و پاسخ پيرامون مذاكره ايران و آمريكا در اين دانشگاه خبر داد.
به گزارش خبرنگار سياسي «شبکه خبر دانشجو» اين مراسم سهشنبه 19 آبانماه جاري ساعت 15:30 الي 17:30 با سخنراني دكتر داوري، معاون پژوهشي خبرگزاري ايرنا در تالار ابن سيناي دانشكده علوم پزشكي دانشگاه شهيد بهشتي برگزار ميشود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا