انگلستان نيروهاي خود را از افغانستان خارج مي‌كند
کد خبر:۴۷۳۰۴

انگلستان نيروهاي خود را از افغانستان خارج مي‌كند

بر اساس اعلام منابع انگليسي، فرماندهان ارشد اين كشور در تلاشند نيروهاي خود را از افغانستان خارج كنند.

به گزارش «شبكه خبر دانشجو» به نقل از پايگاه اينترنتي الاسلام اليوم، منابع انگليسي امروز خبر دادند فرماندهان ارشد انگليس در حال برنامه ريزي براي خروج نيروهاي نظامي انگليسي از افغانستان هستند.

روزنامه ساندي تايمز خبر داد كه نيروهاي انگليسي در افغانستان تلاش مي كنند، فقط در شهرهاي بزرگ هلمند حضور يابند.

اين روزنامه در ادامه آورده است: ژنرال ديويد ريچارد، فرمانده ارتش انگليس از استراتژي كاهش نيروهاي انگليسي حمايت مي كند.

ساندي تايمز تصريح كرد: وزيران كابينه دولت انگليس از اينكه استراتژي جديد با توجه به گسترش طالبان و نفوذ آنها با شكست مواجه شود، اظهار نگراني كردند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار