تفاهم‌نامه همکاري اتاق تهران و ستاد توسعه نانو امضا شد
کد خبر:۴۷۳۱۵

تفاهم‌نامه همکاري اتاق تهران و ستاد توسعه نانو امضا شد

تفاهم‌نامه همکاري مشترک بخش خصوصي و ستاد ويژه توسعه فناوري نانو با حضور سعيد سرکار، دبير ستاد ويژه نانو به امضا رسيد.

به گزارش گروه علمي «شبکه خبر دانشجو»، محمد مهدي راسخ امروز در حاشيه امضاي تفاهم نامه همکاري ميان اتاق تهران و ستاد توسعه نانو گفت: بر اساس اين تفاهم نامه، اتاق تهران به عنوان بزرگ ترين تشکل بخش خصوصي و ستاد ويژه نانو وابسته به ستاد رياست جمهوري براي کمک به ارتقاي سهم بخش خصوصي از توليد وتجارت فناوري نانو به تفاهم رسيدند.

وي گفت: اين تفاهم نامه، طرفين را متعهد مي کند تا زمينه آموزش و توانمند سازي بنگاه هاي فناور نانو را با هدف ايجاد فرصت هاي تازه کارآفريني، فراهم سازند.

دبيرکل اتاق تهران اضافه کرد: فناوري نانو، فرصت هاي تازه اي در اقتصاد ايران ايجاد کرده و اتاق بازرگاني و صنايع و معادن تهران وظيفه خود مي داند تا فعالان اقتصادي را در جريان اين فرصت هاي تازه قرار دهد.

راسخ افزود: فناوري نانو براي جامعه اقتصادي کشور ناشناخته و مبهم است در حاليکه که ظرفيت هاي اقتصادي زيادي دراين بخش وجود دارد که مي تواند زمينه صادراتي گسترده را فراهم کند./انتهاي پيام/ 

پربازدیدترین آخرین اخبار