تفاهمنامه همکاري اتاق تهران و ستاد توسعه نانو امضا شد
به گزارش گروه علمي «شبکه خبر دانشجو»، محمد مهدي راسخ امروز در حاشيه امضاي تفاهم نامه همکاري ميان اتاق تهران و ستاد توسعه نانو گفت: بر اساس اين تفاهم نامه، اتاق تهران به عنوان بزرگ ترين تشکل بخش خصوصي و ستاد ويژه نانو وابسته به ستاد رياست جمهوري براي کمک به ارتقاي سهم بخش خصوصي از توليد وتجارت فناوري نانو به تفاهم رسيدند.
وي گفت: اين تفاهم نامه، طرفين را متعهد مي کند تا زمينه آموزش و توانمند سازي بنگاه هاي فناور نانو را با هدف ايجاد فرصت هاي تازه کارآفريني، فراهم سازند.
دبيرکل اتاق تهران اضافه کرد: فناوري نانو، فرصت هاي تازه اي در اقتصاد ايران ايجاد کرده و اتاق بازرگاني و صنايع و معادن تهران وظيفه خود مي داند تا فعالان اقتصادي را در جريان اين فرصت هاي تازه قرار دهد.
راسخ افزود: فناوري نانو براي جامعه اقتصادي کشور ناشناخته و مبهم است در حاليکه که ظرفيت هاي اقتصادي زيادي دراين بخش وجود دارد که مي تواند زمينه صادراتي گسترده را فراهم کند./انتهاي پيام/