توقیف خانه «خانه دختر» به خاطر محتوای شرم‌آور
علی جنتی دیروز از استمرار توقیف «خانه دختر» خبر داد. برخی ناظرین این اقدام را به خاطر محتوای هنجارشکنانه فیلم از جمله نمایش زنای با محارم دانستند.
تعداد نظرات: ۷
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
یه عده از نویسنده ها و کارگردان ها و دست اندرکارای سینما هیزم جهنمند و دارند جوونای ما رو به آتیش خودشون می سوزونن.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
هردم ازین باغ بری می رسد....
دست این مدل فیلمسازامون هم درد نکنه...

بنظرم این بنده خدا گذشته غم انگیزی داشته..
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
اینکه برخی نویسنده ها و کارگردانها، فقط زندگی خود و اطرافیانشون رو می بینند و میخوان این سبک زندگی رو به زندگی سنتی ایران اسلامی بچسبونن، این یه تهمت بزرگ و نابخشودنی به مردم ایرانه
مردم علاقه ای ندارن خزعبلات و اندیشه های شیطانی نویسنده های غریبه با ایران اسلامی رو ببینن و قبول کنن
مغز آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
بنده کسی رو میشناسم که ماجرای وحشتناکی تعریف میکرد ولی بازم فکر میکنم این قبیل حرفها رو باید با جامعه شناسها و مسئولین اداره مملکت مطرح کرد نه با مردم کوچه و بازار! اکثر این معضلات به خاطر استفاده از شبکه های ماهواره ای بروز پیدا میکنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
تمامی این نوع نگاه ها از نوع فراماسونری است حالا یا دانسته یا نا دانسته .اگر در جامع ما هم این موضوع وجود داشته باشد که نمیگم نیست اما خیلی خیلی کم و بیشتر برای فرقه های ضاله مثل بهائیت و امثال آن است و شاید یک در پانصد هزار هم نباشد.پس چرا کسی باید تابو شکنی کند و چنین فیلمی بسازد حالا شاید فیلم هم آن شخصی که این کار را می کند انسانی بد جلوه دهد ولی هدف کلی این نوع فیلم ها این است ، کسی که فیلم را ببیند و بگوید خوب یک چیزی هست که زیاد اتفاق می افتد و چیز خیلی بدی هم نیست.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
خدا لعنت شون کنه که از این قوم شیا طین جز سیاه نمایی کار دیگه ای بر نمی آید اینا را برای گرفتن جایزه اون آب میسازن. که صددرد خائن به مملکت و ملت هستن. دولت دو دوزه بازی میکنه اول اجازه ساخت میده بعدا توقیف میکنه تا هم فیلم پخش و توزیع بشه هم خودشو خوب جلوه بده. چرا این خائنین به مملکت عرضه ندارن یه خط از شهدای ما بنویسن و فیلم بسازن کسایی که اسیر شدن زیر تانک رفتن و... چون حزب شیطان هستن و دوم لیاقت ندارن و قلم شون تو این راه حرکت کنه.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
اینم دلیل حرفهام ( انتقاد های استاد رائفی پور در مورد برخی هنرمندان و توضیحات استاد پور ازغدی و پناهیان در مورد هنرمندان حقیقی) http://roshangari.ir/video/38723
ارسال نظرات
captcha