کد خبر:۴۷۳۴۳
شهرياري در گفت و گو با «شبكه خبر دانشجو»:
طرح سنجش عدالت در شهر در كميسيون بهداشت و درمان بررسي مي شود
عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس از بررسي طرح سنجش عدالت در شهر با حضور مشاور شهرداري تهران در امور سلامت و همچنين كارشناسان ذيربط در جلسه امروز كميسيون خبر داد.
دكتر حسينعلي شهرياري در گفت وگو با خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، با اشاره به اجراي اين طرح در نقاط مختلف شهر تهران اظهار داشت: بر اساس اين طرح، شاخصهايي به عنوان مبنا مشخص شده كه در بررسي مناطق مختلف مورد توجه قرار ميگيرد.
وي افزود: پس از اجراي اين طرح در مناطقي كه شاخصها در آنها بالاست، اعتبارات كاهش و به مناطقي كه شاخصها پايينتر است، اضافه ميشود.
عضو كميسيون بهداشت و درمان تاكيد كرد: طرح سنجش عدالت در شهر به منظور ارتقاي شاخصهاي سلامت اجرا ميشود.
شهرياري همچنين از بررسي طرح مقررات امور پزشكي، دارويي و مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي خبر داد و خاطرنشان كرد: ارائه بررسي آلودگي مواد خوردني مانند سوسيس، كالباس و برنج نيز در كميسيون صورت ميگيرد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا