کد خبر:۴۷۳۶۶
پس از کسب چهار مدال رنگارنگ
تيم ملي ووشوي بانوان ايران دوشنبه وارد ايران مي شود
تيم ملي ووشوي بانوان ايران پس از کسب نتايج درخور توجه در سومين دوره مسابقات داخل سالن آسيا در ويتنام فردا وارد تهران مي شود.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، کاروان تيم ملي ووشوي بانوان ساعت 15:30 روز دوشنبه، 18 آبان از طريق فرودگاه امام خميني (ره) وارد تهران مي شود.
لازم به ذكر است، زهرا کريمي در اين مسابقات به مدال طلا رسيد و خديجه زينال زاده، مريم توکلي و فاطمه دهقان 3 مدال نقره اين رقابت ها را کسب کردند.
گفتني است، ورزش ووشو براي اولين بار و آن هم تنها در بخش بانوان در مسابقات داخل سالن آسيا شرکت داده شده بود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا