دومين همايش علمي داروسازان سراسر كشور 19 آبان ماه برگزار مي‌شود
کد خبر:۴۷۳۹۷

دومين همايش علمي داروسازان سراسر كشور 19 آبان ماه برگزار مي‌شود

دومين همايش علمي داروسازان سراسر كشور با حضور صدها تن از استادان دانشگاه‌هاي علوم پزشكي، 19 تا 22 آبان ماه سال جاري در تالار امام (ره) بيمارستان امام خميني برگزار مي‌شود.

به گزارش گروه علمي «شبكه خبر دانشجو» دكتر علي اصغر پيوندي، معاون آموزشي و پژوهشي سازمان نظام پزشكي ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: اين همايش در راستاي رسيدن به اهداف سازمان نظام پزشكي، بويژه ارتقاي سطح دانش داروسازان و در قالب 24 برنامه مدون با موضوعات دارو درماني بيماري هاي قلب و عروق، دارو درماني سرطان و بيماري هاي خوني، دارو درماني درد و اختلالات روماتوئيدي، دارو درماني اختلالات تنفسي، دارو درماني بيماري هاي گوارشي، دارو درماني بيماري هاي عفوني، دارو درماني اختلالات رنگدانه اي، دارو درماني اختلالات كليه و مجاري ادراري، دارو درماني زنان و زايمان،‌ دارو درماني غدد درون ريز، دارو درماني مباحث اجتماعي و نوآوري ها و تازه هاي دارويي برگزار خواهد شد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار