کد خبر:۴۷۳۹۹
با حضور معاون علمي و فناوري رئيس جمهور
اختتاميه چهارمين جشنواره و نمايشگاه فناوري نانو برگزار شد
اختتاميه چهارمين جشنواره و نمايشگاه فناوري نانو با حضور دكتر نسرين سلطان خواه، معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و دكتر مخبر، دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي در مصلاي تهران به كار خود پايان داد.
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، در اين مراسم از موسسات، آزمايشگاه ها، دانشگاه ها، سازندگان تجهيزات پزشكي و محققان برتر در زمينه نانو تقدير شد.
بنا بر اين گزارش، آشنايي با توانمندي هاي موجود در كشور در حوزه نانو، ارتقاي دانش عمومي، جذب سرمايه و تسهيل در انعقاد قراردادهاي اتصال فناوري، تقويت همكاري ميان دانشگاه و شناخت پتانسيل هاي تحقيقاتي و صنعتي در حوزه فناوري نانو از اهداف اصلي اين جشنواره و نمايشگاه به شمار مي رود.
لازم به ذكر است، در اين نمايشگاه دو دانشگاه و مركز پژوهشي، 28 آزمايشگاه و شركت سازنده تجهيزات، 24 شركت نوپا، هفت مركز رشد، 40 شركت صنعتي، شش انجمن علمي، چهار شركت آموزشي، 20 نشريه، هفت شركت خدماتي و11 نهاد دولتي و پژوهشگاه حضور داشتند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا