کد خبر:۴۷۴۵۷
اعزام جودوکاران به رقابتهاي نوجوانان و جوانان آسيا
تيم ملي جـودوي نوجوانان و جوانان ايران براي حضور در رقابتهاي قهرماني آسيا فردا، سه شنبه عازم لبنان ميشود.
به گزارش ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، ملي پوشان جودو کشورمان قرار است بامداد فردا با 22 جودوکار در دو بخش دختران و پسران در رده هاي سني نوجوانان و جوانان به سومين دوره رقابت هاي جودو نوجوانان و دهمين دوره پيکارهاي جودو قهرماني جوانان آسيا در بيروت، پايتخت لبنان اعزام شوند.
بابک مهاجري نيز در اين مسابقات در بخش داوري نماينده کشورمان خواهد بود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا