کد خبر:۴۷۵۳۴
پرسپوليس به عنوان برترين تيم اخلاق در هفته شانزدهم معرفي شد
سازمان ليگ فدراسيون فوتبال برترينهاي اخلاق هفته شانزدهم مسابقات فوتبال باشگاه هاي برتر ايران را معرفي كرد كه در آن تيم پيروزي به عنوان برترين تيم اخلاق در هفته شانزدهم انتخاب شد.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، ستاد منشور اخلاقي سازمان ليگ، برترينهاي اخلاق هفته شانزدهم نهمين دوره ليگ برتر را به شرح زير اعلام کرد:
تيم برتر اخلاق: تيم پيروزي
بازيكن برتر اخلاق: كريم باقري (پيروزي)
مربي برتر اخلاق: علي اصغر مديرروستا (پاس همدان).
/انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا