قهرماني دانشگاه آزاد در سومين دوره رقابتهاي دوچرخهسواري باشگاههاي کشور
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در اين مسابقات که با حضور 66 دوچرخهسوار در قالب 11 تيم در دو بخش جاده و پيست در چيتگر و ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد، رکابزنان در 200 متر سرعت، يک کيلومتر، چهار کيلومتر تعقيبي انفرادي، چهار کيلومتر تعقيبي تيمي، دور امتيازي، اسکراچ، اسپرينت تيمي، استقامت جاده و تايم تريل انفرادي به رقابت پرداختند.
در اين دوره از رقابت ها، حسنعلي ورپشتي از تيم مس کرمان، محمود پراش از تيم دانشگاه آزاد اسلامي و فرشيد فارس نژاديان از تيم پتروشيمي تبريز در رشته کايرين اول تا سوم شدند.
در دور امتيازي، عباس سعيدي تنها از تيم دانشگاه آزاد اسلامي، آروين معظمي گودرزي از تيم پتروشيمي تبريز و ميثم آملي از تيم ترافيک تهران مقام هاي اول تا سوم را کسب کردند.
همچنين در تام تريل انفرادي که به مسافت 18 کيلومتر برگزار شد، حامد جنت از تيم وليعصر کرمان، عباس سعيدي تنها و امير زرگري، دوچرخهسواران تيم دانشگاه آزاد اسلامي در مکان هاي اول تا سوم ايستادند.
در مسابقات 200 متر سرعت هم فرشيد فارسي نژاديان از تيم پتروشيمي تبريز نفر اول شد، محمود پراش از تيم دانشگاه آزاد اسلامي و فرزين عرب از تيم وليعصر کرمان مقام هاي دوم و سوم را کسب کردند.
رده بندي تيمي سومين دوره رقابتهاي دوچرخهسواري باشگاههاي برتر ايران نيز به اين ترتيب است: 1- تيم دانشگاه آزاد با 994 امتياز، 2- تيم پتروشيمي تبريز با 763 امتياز و 3- تيم مس کرمان با 713 امتياز.
در اين مسابقات رکابزنان تيمهاي پتروشيمي تبريز، دانشگاه آزاد، مس کرمان، وليعصر کرمان، سازمان ترافيک تهران، شهرکهاي صنعتي همدان، شهرکهاي صنعتي سيستان و بلوچستان، آرين سينا، عقاب نهاجا، شهرداري مهريز يزد، پيکان تهران، شهرکهاي صنعتي زاهدان و تربيت بدني ياسوج حضور داشتند./انتهاي پيام/