کد خبر:۴۷۵۳۹
واترپلو باشگاههاي آسيا
نمايندگان ايران فردا به مصاف حريفان ميروند
هفتمين دوره مسابقات واترپلو قهرماني جام باشگاههاي آسيا از فردا در شهر دمام عربستان آغاز ميشود و نمايندگان ايران فردا به مصاف حريفان ميروند.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در رقابتهاي اين دوره، 6 تيم شامل؛ الهلال و الاتحاد عربستان، العربي کويت، الندال سوريه، نفت و گاز گچساران و نفت اميديه ايران حضور دارند.
لازم به ذكر است، آئين قرعه کشي اين مسابقات، امشب با حضور مسئولان برگزاري اين رقابتها و نماينده باشگاهها در محل اين رقابتها برگزار ميشود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا