ذوب آهن فرم‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را ارسال كرد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۵۴۰

ذوب آهن فرم‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را ارسال كرد

کميته روابط بين الملل فدراسيون از تکميل و ارسال فرم ليگ قهرمانان آسيا در سال 2010 توسط باشگاه ذوب آهن خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، اولين باشگاه ايراني حاضر در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در سال 2010، باشگاه ذوب آهن است که فرم‌هاي ارسالي خود را به فدراسيون ارائه داد.

بر همين اساس، باشگاه ذوب آهن فرم‌هاي ورودي، فرم پرسش‌نامه استاديوم، فرم رنگ لباس‌ها و فرم زمان پيشنهادي مسابقات را به فدراسيون تحويل داد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار