چهارمين جشنواره صنعتي مكانيك آغاز به كار كرد
کد خبر:۴۷۵۸۶

چهارمين جشنواره صنعتي مكانيك آغاز به كار كرد

چهارمين جشنواره صنعتي مكانيك صبح امروز با حضور دكتر سهراب پور، رئيس دانشگاه صنعتي شريف و جمعي از صنعتگران كشور در دانشكده شيمي اين دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، اين جشنواره كه تا پنجشنبه، 21 آبان ماه ادامه دارد، با هدف تقويت ارتباط دانشگاه و صنعت برگزار مي شود.

در چهارمين جشنواره صنعتي مكانيك، پنج كارگاه با موضوعات طراحي مسير شغلي، تفكر سيستمي، تجاري سازي ايده‌هاي صنعتي، كارآفريني و معرفي فرصت‌هاي شغلي برگزار مي شود.

برپايي نمايشگاهي از آخرين دستاوردهاي صنعتي و تحقيقاتي صنايع و دانشگاهيان از ديگر برنامه‌هاي اين جشنواره به شمار مي آيد.

لازم به ذكر است، در افتتاحيه جشنواره صنعتي مكانيك از مقالات و پروژه‌هاي برتر دانشجويي دانشگاه شريف در زمينه مهندسي مكانيك تقدير مي شود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار