دومين همايش علمي داروسازان سراسر كشور آغاز به كار كرد
کد خبر:۴۷۵۹۶
صبح امروز

دومين همايش علمي داروسازان سراسر كشور آغاز به كار كرد

دومين همايش علمي داروسازان سراسر كشور صبح امروز با حضور دكتر صدر، رئيس سازمان نظام پزشكي كشور و جمعي از استادان و داروسازان در تالار امام بيمارستان امام خميني(ره) آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، اين همايش به همت معاونت آموزشي و پژوهشي سازمان نظام پزشكي با 24 برنامه مدون از امروز، 19 آبان ماه تا 22 آبان ماه به مدت چهار روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار مي شود.

بر اساس اين گزارش، همايش علمي داروسازان با هدف تبادل نظر بين استادان، پزشكان و صاحب نظران عرصه دارويي كشور به منظور ارتقاي كيفيت داروهاي داخلي برگزار شده است.

لازم به ذكر است، بيش از 50 تن از استادان حوزه داروسازي در اين همايش مطالب خود را ارائه مي كنند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار