استفاده از دستاوردهاي پژوهشي دانشجويان از وظايف اصلي صنعتگران كشور است
کد خبر:۴۷۶۰۴
رئيس دانشگاه صنعتي شريف:

استفاده از دستاوردهاي پژوهشي دانشجويان از وظايف اصلي صنعتگران كشور است

رئيس دانشگاه صنعتي شريف گفت: استفاده از دستاوردهاي پژوهشي دانشگاهيان و برقراري ارتباط دانشجويان با صنايع از وظايف اصلي صنعتگران به شمار مي‌آيد.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر سهراب پور، صبح امروز در افتتاحيه چهارمين جشنواره صنعتي مكانيك در دانشگاه صنعتي شريف با بيان اينكه در مسابقات طراحي خودرو الكترونيك، صنايع خودروسازي از اين مسابقات حمايت نكردند، اظهار داشت: صنايع بايد حمايت از ايده ها و دستاوردهاي علمي پژوهشي دانشگاهيان را از وظايف خود بدانند.

وي برگزاري مسابقات علمي – پژوهشي را راه موثر براي توسعه و پيشرفت علمي كشور عنوان كرد و افزود: بسياري از فارغ التحصيلان رشته مكانيك دانشگاه شريف در شركت هاي معتبر داخلي و خارجي مشغول به فعاليت هستند.

رئيس دانشگاه صنعتي شريف اضافه كرد: اين دانشگاه دانشجويان را براي شركت در فعاليت هاي علمي غيردرسي و مسابقات علمي تشويق مي كند.

سهراب پور دانشكده مهندسي مكانيك دانشگاه شريف را جزو دانشكده هاي فعال در زمينه علمي عنوان كرد و گفت: امسال بسياري از دانشجويان دانشكده مهندسي مكانيك از افراد برتر آزمون سراسري بودند.

وي اضافه كرد: درصد دانشجويان ممتازي كه به رشته مكانيك وارد مي شوند سال به سال رو به افزايش است كه اين امر موجب برتري دانشكده مهندسي مكانيك دانشگاه صنعتي شريف شده است.

رئيس دانشگاه صنعتي شريف با اشاره به ايجاد دوران كارآفريني در كشور گفت: دانشگاه صنعتي شريف از دانشجويان و فارغ التحصيلان كارآفرين حمايت مي كند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار