آغاز به كار ششمين سمينار سراسري پزشكي، پرستاري و دياليز
کد خبر:۴۷۶۱۸

آغاز به كار ششمين سمينار سراسري پزشكي، پرستاري و دياليز

ششمين سمينار سراسري پزشكي، پرستاري و دياليز از امروز در تالار امام علي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، ششمين سمينار سراسري پزشكي، پرستاري و دياليز به همت اداره پيوند و بيماري هاي خاص وزارت بهداشت و با همكاري دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي در تالار امام علي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي آغاز به كار كرد.

بنا بر اين گزارش، اين سمينار طي دو روز - 19 تا 20 آبان - همزمان با هفته حمايت از بيماران كليوي برگزار مي شود.

لازم به ذكر است، طي برگزاري اين سمينار دو روزه، 24 سخنراني با محورهايي از جمله همودياليز، دياليز صفاتي و غيره ارائه خواهد شد.

بر اساس اين گزارش، متخصصان داخلي، پزشكان عمومي و پرستاران شاغل در بخش هاي دياليز و پيوند كليه گروه هدف اين سمينار هستند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار