بومي شدن دانشگاه آزاد به روند بهبود وضعيت اين دانشگاه كمك خواهد كرد
محمد شيخ در گفت و گو با خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، با بيان اينكه مديريت هيئت امنايي اگر براي كل دانشگاه آزاد باشد طبيعتاً تصميم گيري سخت تري اعمال مي شود، اظهار داشت: بومي و يا منطقه اي شدن دانشگاه آزاد مي تواند به روند بهبود اين دانشگاه كمك كند.
وي با اشاره به اينكه توقعي كه امام راحل و رهبر معظم انقلاب از تاسيس دانشگاه آزاد داشتند، قطعاً اين دانشگاه نيست، تصريح كرد: دانشگاه آزاد قرار بود يك نمونه اي از دانشگاه اسلامي شود و متاسفانه بيشتر به جنبه آزاد بودن آن توجه شد تا اسلامي.
شيخ ادامه داد: قطعاً مديريتي كه حدود 30 سال در دانشگاه آزاد حاكم است، با تغيير اصلاح اساسنامه بايد شكل ديگري به خود بگيرد.
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت با بيان اينكه در حال حاضر هيئت رئيسه حاكم بر دانشگاه آزاد بيشتر به سمت سياسي شدن و غربي شدن پيش مي رود، خاطرنشان كرد: قطعاً نياز ضروري دانشگاه آزاد تغيير مديريت براي تغيير نگرش و راهبرد اين دانشگاه است.
وي با اشاره به نكات ابهام انگيز در خصوص بحث مديريت دانشگاه آزاد از جمله موضوع فساد مالي خاطرنشان كرد: متاسفانه فساد مالي مديريت دانشگاه آزاد باعث شده تا عده اي سودجو و فرصت طلب فقط به فكر منافع خود باشند./انتهاي پيام/