آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۶۷۷۰
 رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال خبر داد

فراخوان فدراسیون فوتبال برای تغییر اسپانسر البسه تیم ملی

کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برای مشخص کردن اسپانسر البسه تیم ملی فراخوانی را به شرکت‌های معتبر دنیا ارسال کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برای اسپانسری البسه تیم‌های ملی فراخوانی را برای شرکت‌های علاقه‌مند منتشر کرده است که به دنبال انتشار آن، فراخوانی هم به برندهای معتبر جهانی ارسال شد.

 

با اعلام محمد درخشان، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، این فراخوان برای شرکت‌های آدیداس و آل‌اشپورت از آلمان، «جی‌وو وا»(Givova)، لگا (Legea) و اِرِآ(Erreà) از ایتالیا، خوما(Joma) و کِلمه (Kelme) از اسپانیا، لی‌نینگ، پیک و ۳۶۱ از چین و شرکت‌های معتبر تولید البسه ورزشی ارسال شده است تا این شرکت‌های خارجی در صورت تمایل مذاکراتی با فدراسیون فوتبال ایران انجام دهند.

 

مدت زمان تعیین شده از سوی کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برای این شرکت‌ها یک هفته است و در صورتی که شرکتی علاقه‌مند به اسپانسری تیم‌های ملی ایران نداشته باشد، احتمال امضای قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آل‌اشپورت هم وجود دارد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار