کد خبر:۴۷۷۱۷
اعزام تيم بدمينتون ايران به آفريقا جنوبي
تيم ملي بدمينتون ايران به منظور شركت در رقابتهاي بينالمللي آفريقاي جنوبي، فردا تهران را به مقصد دوربان کشور ترك ميكند.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، علي شاه حسيني، محمدرضا خردمندي، محمدرضا خانجاني و سروش اسكندري در قسمت مردان و نگين اميري پور و سحر زمانيان در قسمت زنان، بدمينتون بازان اعزامي به اين دوره از مسابقات هستند.
گفتني است، اين تيم را محمدرضا پوريا دبير فدراسيون بدمينتون به عنوان سرپرست، سوزان جلاليان مربي بانوان و نووا آرمادا، سرمربي تيم ملي را همراهي ميكنند.
لازم به ذكر است، رقابتهاي بينالمللي بدمينتون آفريقاي جنوبي، 22 تا 24 آبان در شهر دوربان برگزار ميشود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا