انعقاد قرارداد 13 ميليارد توماني دانشگاه شهيد بهشتي با مراكز صنعتي
کد خبر:۴۷۷۷۰
مدير ارتباط با صنعت دانشگاه شهيد بهشتي خبر داد:

انعقاد قرارداد 13 ميليارد توماني دانشگاه شهيد بهشتي با مراكز صنعتي

مدير ارتباط با صنعت دانشگاه شهيد بهشتي گفت: دانشگاه شهيد بهشتي در سال گذشته در مجموع 13 ميليارد تومان قرارداد پژوهشي با بخش صنعت منعقد كرده است.

حميدرضا رنجبران در گفت و گو با خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، اظهار داشت: بيشتر قراردادهاي منعقد شده دانشگاه با صنايع در زمينه‌هاي نفت، محيط زيست، مديريت منابع انساني و تكنولوژي‌هاي نوين با وزارت صنايع بوده است.

وي با اشاره به برنامه‌هاي آينده دانشگاه شهيد بهشتي براي ارتقاي ارتباط دانشگاه با صنعت افزود: دانشگاه طبق برنامه مشخص در سال جاري براي كليه سازمان‌ها تفاهم نامه ارسال مي‌كند تا ارتباط دانشگاه در زمينه صنعت افزايش يابد.

مدير ارتباط با صنعت دانشگاه شهيد بهشتي اظهار داشت: اين دانشگاه در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي، مديريت و فناوري‌هاي نوين آمادگي ارتباط با صنايع را داراست./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار