کد خبر:۴۷۷۹۹
به مناسبت هفته بسيج صورت ميگيرد
تجليل از 60 دانشجوي بسيجي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي
سرپرست بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي از تجليل بسيجيان ممتاز و فعال اين دانشگاه در دفتر بسيج خبر داد.
عبدالمجيد رحماني در گفتوگو با خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، اظهار داشت: افتتاحيه مسابقات فرهنگي- ورزشي يادواره شهدا، برپايي نمايشگاه كتابهاي فرهنگي و مسابقات كتابخواني از ديگر برنامههاي هفته بسيج در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي است./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا