تجليل از 60 دانشجوي بسيجي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي
کد خبر:۴۷۷۹۹
به مناسبت هفته بسيج صورت مي‌گيرد

تجليل از 60 دانشجوي بسيجي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي

سرپرست بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي از تجليل بسيجيان ممتاز و فعال اين دانشگاه در دفتر بسيج خبر داد.

عبدالمجيد رحماني در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، اظهار داشت: افتتاحيه مسابقات فرهنگي- ورزشي يادواره شهدا، برپايي نمايشگاه كتاب‌هاي فرهنگي و مسابقات كتابخواني از ديگر برنامه‌هاي هفته بسيج در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي است./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار