50 درصد زوجين اختلالات جنسي را تجربه كرده‌اند
کد خبر:۴۷۸۰۳
دبير كنگره علمي خانواده و سلامت جنسي:

50 درصد زوجين اختلالات جنسي را تجربه كرده‌اند

دبير علمي چهارمين كنگره خانواده و سلامت جنسي گفت: 50 درصد زوجين در طول زندگي خود اختلالات جنسي را تجربه كرده اند.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر غلامحسين قائدي صبح امروز طي سخنراني در چهارمين كنگره علمي خانواده و سلامت جنسي در سالن همايش هاي رازي اظهار داشت: همه اديان، بخصوص دين اسلام خانواده را مبناي اصلي جامعه عنوان كرده اند.

وي افزود: انسان داراي مجموعه اي از نيازها و غرايز است كه غرايز جنسي يكي از نيرومندترين آنهاست و تامين اين نياز در چارچوب خانواده، افراد را به آرامش مي رساند.

دبير علمي چهارمين كنگره خانواده و سلامت جنسي اظهار داشت: آمارها نشان مي دهد كه  50 درصد زوجين در طول زندگي خود يكي از اختلالات جنسي را تجربه مي كنند.

قائدي يادآور شد: در بسياري از موارد، اختلالات جنسي مشكلات و مسائل ديگري را نيز بوجود مي آورد.

وي ادامه داد: توجه به اين امر مهم در سطح ملي منجر به آموزش مسائل جنسي قبل و بعد از ازدواج مي شود و مشكلات بسياري را برطرف مي كند.

دبير علمي چهارمين كنگره خانواده و سلامت جنسي تعداد مقالات ارسالي به اين كنگره را 450 مقاله خواند و گفت: پس از داوري، 135 مقاله براي سخنراني و 114 مقاله به عنوان پوستر برگزيده شدند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار