جبهه گيري در مقابل ولايت فقيه با خط امام هم خواني ندارد
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار ديشب در بين دانشجويان بسيجي در مسجد قرآن بوشهر اظهار داشت: امروز ملاك حق كسي جز مقام معظم رهبري نيست و عموم مردم بايد قطب نماهاي خود را با فرمايشات ايشان تنظيم كنند.
وي در ادامه به تشريح ويژگي ها و ضرورت هاي بصيرت از نگاه مقام معظم رهبري پرداخت و افزود: بصيرت يعني تجزيه و تحليل صحيح حوادث و مسائل به ويژه در وقت فتنه و براي تشخيص مسير، همانگونه كه مي بينيم فقدان بصيرت باعث شهادت مظلومانه ائمه شده است.
رستگار با اشاره به طرح وحدت ملي گفت: كساني كه طرح وحدت ملي را مطرح مي كنند بايد روشن كنند كه با چه كساني مي خواهند وحدت كنند، آيا با كساني كه مقابل نظام اسلامي مي ايستند مي توان وحدت كرد و در يك جبهه قرار گرفت؟
نماينده ولي فقيه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر خاطر نشان كرد: مردم بارها اعلام كرده اند كه به ارزش هاي اسلام و انقلاب وفادار هستند و همواره پيرو خط ولايت فقيه خواهند بود.
سردار كارگر، مسئول ستاد غدير استان بوشهر نيز در اين نشست گفت: هدف اصلي بنياد غدير، بنيادي كردن اصل ولايت فقيه در جامعه است.
وي با اشاره به اينكه ستاد غدير در استان بوشهر در سال 1383 با حضور آيت الله خزعلي تاسيس شد، اظهار داشت: جنگ فرهنگي همواره فرسايشي است و همواره نيروها را مستهلك مي كند و در اين مسير مقاومت و تلاش بسيار حائز اهميت است، چون دشمن به دنبال خسته كردن ماست.
کارگر در ادامه اذعان داشت: ايران با داشتن منابع نرم افزاري چون منابع حكومتي و منابع معنوي بايد سعي كني با بصيرت نسبت به آگاه سازي نه تنها مردم جامعه خود بلكه در دنيا براي شناساندن آموزه هاي ديني خود گام بردارد.
مسئول ستاد غدير استان بوشهر با اشاره به برگزاري هر چه باشكوهتر و همراه با بصيرت مراسمات عيد غدير گفت: با توجه به اهميت موضوع غدير در مذهب تشيع، اين بزرگداشت بايد با همكاري و تعامل همه اقشار مردم بخصوص قشر فرهيخته و آگاه جامعه برگزار شود./انتهاي پيام/