آمريكا هيچ گاه تغيير بنيادين در سياست‌هاي خود نداشته است
کد خبر:۴۷۸۴۲
حشمتي در گفت‌وگو با «شبكه خبر دانشجو»:

آمريكا هيچ گاه تغيير بنيادين در سياست‌هاي خود نداشته است

دبير تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان تهران با بيان اينكه دولت آمريكا با رويكرد شعار «تغيير» نيز همان سياست‌هاي گذشته را ادامه مي‌دهد، گفت: آمريكا هيچ گاه تغيير بنيادين در سياست‌هاي خود نداشته است.

اسماعيل حشمتي در گفت‌وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو»، با بيان اينكه آمريكا در طول تاريخ 30 ساله انقلاب با وجود برخي اظهاراتش، رويكرد مناسبي نسبت به ايران نداشته است، اظهار داشت: سابقه تاريخي آمريكا نشان داده كه اين کشور هيچ گاه تغييري بنيادين در سياست‌هاي خود نداشته است.

اين فعال دانشجويي با بيان اينكه اساس مطرح كردن شعار «مرگ بر آمريكا» به دليل سياست‌هاي جهانخوارانه آمريكا بود، تصريح كرد: در حقيقت دخالت در امور داخلي كشورها براي بهره گيري در راستاي منافع خود باعث شد كه امام (ره) اين شعار را مطرح كند.

دبير تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان تهران با تاكيد بر اينكه تا زماني كه اين سياست‌ها از سوي آمريكا دنبال مي شود اين شعار هم تكرار خواهد شد، خاطرنشان كرد: آمريكا از يك سو شعار دموكراسي و حقوق بشر سر مي دهد و از سوي ديگر به كشتار مردم بي گناه عراق و افغانستان مي پردازد، بنابراين ما مخالف سياست‌هاي دوگانه هستيم و شعار «مرگ بر آمريكا» به معناي مخالفت با مردم و سرزمين آمريكا نيست./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار