کد خبر:۴۷۸۶۶
شکست نماينده ايران در مسابقات واترپلو باشگاههاي آسيا
مسابقات واترپلو جام باشگاههاي آسيا با شكست نماينده ايران آغاز شد.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در نخستين روز هفتمين دوره اين رقابتها كه در شهر دمام عربستان برگزار ميشود، تيم نفت و گاز اميديه 6 بر10 مغلوب تيم الاتحاد عربستان شد.
گروه بندي رقابتها به اين شرح است:
گروه A: القادسيه عربستان، نفت و گاز گچساران، العربي كويت
گروه B: الاتحاد عربستان، نفت و گاز اميديه و الندال سوريه
گفتني است،تيم نفت و گاز گچساران، ديگر نماينده کشورمان در اين رقابتها، امروز از ساعت 19 و 30 دقيقه به وقت محلي با تيم العربي كويت ديدار مي کند و نفت و گاز اميديه استراحت دارد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا