بدمينتون بازان ايران به آفريقاي جنوبي امروز اعزام شدند
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۸۸۷

بدمينتون بازان ايران به آفريقاي جنوبي امروز اعزام شدند

تيم ملي بدمينتون ايران به منظور شركت در رقابت‌هاي بين‌المللي دوربان در آفريقاي جنوبي امروز عازم اين کشور شد.

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، علي شاه حسيني، محمدرضا خردمندي، محمدرضا خانجاني و سروش اسكندري در قسمت مردان و نگين اميري پور و سحر زمانيان در قسمت زنان تيم بدمينتون اعزامي ايران به اين دوره از مسابقات را تشکيل مي‌دهند.

لازم به ذكر است، اين تيم را محمدرضا پوريا، دبير فدراسيون بدمينتون به عنوان سرپرست، سوزان جلاليان، مربي بانوان و نووا آرمادا به عنوان سرمربي تيم ملي را همراهي مي‌كنند.

گفتني است، رقابت‌هاي بين‌المللي بدمينتون آفريقاي جنوبي، 22 تا 24 آبان ماه جاري در شهر دوربان برگزار مي‌شود./انتهاي پيام/ 

پربازدیدترین آخرین اخبار