کد خبر:۴۷۹۲۲
اول و دوم آذر ماه
همايش سراسري سامانه اطلاعات مكاني GIS برگزار ميشود
نخستين همايش سراسري سامانه اطلاعات مكاني (GIS) اول و دوم آذر ماه سال جاري برگزار ميشود.
به گزارش گروه علمي «شبکه خبر دانشجو»، انجمن علمي فناوري اطلاعات و ارتباطات وزارت دفاع با همكاري دانشگاه صنعتي مالك اشتر به منظور ايجاد فضاي تعامل هر چه بيشتر صاحبنظران، متخصصان و مديران حوزه GIS كشور، همايش GIS را در سطح ملي برگزار مي كند
ايجاد اشتراك مساعي بين سازمانهاي بهرهبردار، شركتها و متخصصان صاحبنظر مهمترين هدف برگزاري نخستين همايش سراسري سامانه اطلاعات مكاني GIS است.
لازم به ذكر است، اين همايش با حمايت سازمانهاي دفاعي و ملي، اول و دوم آذر ماه سال جاري برگزار ميشود. /انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا