کد خبر:۴۷۹۷۵
آنفلوانزا در سيستان و بلوچستان دومين قرباني را گرفت
رئيس دانشگاه علوم پزشكي زابل گفت: آنفلوانزاي نوع «آ»، دومين قرباني خود را در شهرستان زهك گرفت.
عباسعلي معين در گفتگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در زاهدان، اظهار داشت: كودك 5 سالهاي در شهرستان زهك به علت ابتلا به آنفلوانزاي نوع A و بيتوجهي والدينش فوت كرد.
وي افزود: ابراهيم لجهاي به رغم مشاهده علائم شديد بيماري آنفلوانزا، قرباني بيتوجهي والدينش نسبت به درمان وي شد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي زابل تصريح كرد: بعد از نمونه برداري و انجام آزمايش روي اين كودك 5 ساله، مشخص شد، علت مرگ وي، بيماري آنفلوانزاي نوع A بوده است.
معين خاطرنشان كرد: اين كودك 5 ساله دومين قرباني آنفلوانزاي نوع A در استان سيستان و بلوچستان بوده است، نخستين قرباني هم يك كودك 8 ساله بود كه علي رغم داشتن علائم شديد سرماخوردگي، بر اثر دير مراجعه كردن والدين به مركز بهداشتي، مهر ماه گذشته در زاهدان جان باخت./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا