چهارمين كنگره خانواده و سلامت جنسي به كار خود پايان داد
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، مراسم اختتاميه چهارمين كنگره خانواده و سلامت جنسي كه به همت گروه پژوهشي خانواده و سلامت جنسي و با همكاري دانشگاه علوم پزشكي شيراز، دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي، دانشگاه علامه طباطبايي و پژوهشگاه خانواده دانشگاه شهيد بهشتي در سالن همايشهاي رازي برگزار شده بود، به كار خود پايان داد.
بنا بر اين گزارش، اين كنگره طي دو روز - 20 تا 22 آبان ماه - با محورهايي چون گستره روان شناسي و روان پزشكي پيرامون مسائل و اختلالات جنسي و نقش آن در خانواده، بيماريهاي رواني، داروهاي روانگردان و مشكلات جنسي و غيره برگزار شد.
لازم به ذكر است، در چهارمين كنگره سراسري خانواده و سلامت جنسي موضوعاتي از جمله گستره پزشكي پيرامون مشكلات جنسي گروههاي خاص و ناباروري و اختلالات جنسي در بيماريهاي مزمن و صعب العلاج، تشخيص و درمان اختلالات جنسي و نقش تحقيقات در علوم پزشكي مورد بحث و بررسي قرار گرفته اند./انتهاي پيام/