امکان حمله موشکی سعودی‌ها به ایران منتفی نیست/ آمریکا به دنبال ایجاد جنگ فرسایشی در منطقه است
حسن کاظمی قمی
اعتقاد من اين است که سعودي‌ها نمي‌توانند وارد جنگ نظامی با ایران شوند. چرا که این جنگ جنگ کلاسيک هوايي نيست بلکه زميني است. سعودي‌ها با ما مرز زميني ندارند. نکته دوم اینکه آنها نيروي زميني ندارند. نکته سوم اين که سعودي‌ها در دو جبهه و به تعبيري در سه جبهه يمن، بحرين و جبهه داخلي درگیر هستند.
تعداد نظرات: ۳
عباسعلی محمدخانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
آمریکا هیچوقت به تعهدات خود در اجرای برجام عمل نخواهد کرد وعلاوه بر خفظ ساختا ر تحریم ها ، تحریم های جدید به عناوین مختلف بر علیه کشورمان وضع خواهند کرد . مسئولین دست اندر کار اجرای برجام لازم است بشتر دقت فرمایند و به مقامات بی اعتبار آمریکایی و دول استعماری اعتماد نکنند و بیشتر روی جوانان با استعداد این مرز و بوم حساب باز کنند تا روی این بیگانگان گرگ صفت.
ناشناس
-
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
جانا سخن از زبان ما میگویی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
نتیجه ی عقلانی که میشه از برجام و رفتارهای دولت داشت این است که برجام هدفی جز تضعیف قدرت نظامی ایران چیزی را دنبال نمکنند و برجام به گونه ای چیده شده که امریکا به هر بهانه ای میتواند تحریمها را باز گرداند پس تا به اینجا آمریکا نتنها چیزی از دست نداده بلکه بدون اینکه تضمینی عقلانی داده باشد حق غنی سازی بالای 3%را هم از ما گرفته است.
نتیجه این که حتی به بهانه تست موشکی ایران تحریم ها برخواهد گشت واین یعنی تضعیف قدرت دفاعی و باز دارندگی ایران.
باز نتیجه مهمتر اینکه حکام وهابی عربستان که به خون تک تک شیعیان تشنه اند به خود جرات میدهدند به حمله ی به ایران فک کندویا حتی بیشتر... .
آیا در دوره دولت تدبیر و امید و اقای ظریف پاسخ گوی تعهداتی که داده اند و کشور را به این نقطه رسانداند خواهند بود.
ارسال نظرات