کد خبر:۴۸۱۴۲
آذربايجان شرقي قهرمان کونگفو کشور در بخش بانوان شد
مسابقات كونگفو قهرماني بانوان ايران با برتري تيم آذربايجان شرقي به پايان رسيد.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در اين رقابت ها که به منظور حضور در المپياد ايرانيان و با حضور 24 تيم در بخش نيمه آزاد رده سني جوانان در شيراز برگزار شد، تيم هاي آذربايجان شرقي با چهار طلا و يك برنز، تهران با دو طلا و چهار برنز و خراسان با يك طلا،دو نقره و سه برنز اول تا سوم شدند.
جام اخلاق اين رقابت ها به استان فارس، ميزبان رقابت ها رسيد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا