کد خبر:۴۸۱۴۷
فارس در ورزش زورخانهي همچنان پيشتاز است
هفته دوم مسابقات ورزش هاي زورخانه اي ايران در زورخانه «عليقلي آقا» ديار نصف جهان با ادامه صدر نشيني فارس برگزار شد.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در اين رقابتها، تيم فارس با امتياز 219 بر 183 تيم شهداي کردستان را برد و تيم صنعت ذغال سنگ كرمان در رقابت با پيام توانست با نتيجه 269 بر 238 به پيروزي دست يابد.
اين گزارش حاكي است، در اين هفته اصفهانيها با قرعه استراحت رو به رو شدند و با وجود ميزباني نتوانستند از اين امتياز ارزشمند استفاده کامل ببرند.
بدين ترتيب با به پايان رسيدن هفته دوم اين رقابت ها، تيم فارس با 4 امتياز از 2 بازي صدرنشين است و تيمهاي صنعت ذغال سنگ کرمان و پيام با 2 امتياز از 2 ديدار در ردههاي بعدي قرار دارند.
لازم به ذكر است، هفته نخست اين پيکارها، 21 آبان ماه جاري به ميزباني کرمان برگزار شده بود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا