دو نماينده ايران به مرحله نيمه پاياني مسابقات واترپلوي باشگاه‌هاي آسيا راه يافتند
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۱۴۸

دو نماينده ايران به مرحله نيمه پاياني مسابقات واترپلوي باشگاه‌هاي آسيا راه يافتند

تيم‌هاي نفت و گاز اميديه و نفت و گاز گچساران به مرحله نيمه پاياني هفتمين دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه‌هاي آسيا صعود کردند.

 به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، ديدارهاي مرحله پلي اف (حذفي) واترپلو جام باشگاه هاي آسيا با دو ديدار در عربستان پيگيري شد که با پيروزي نفت و گاز اميديه برابر العربي کويت و شکست الندال سوريه برابر نفت و گاز گچساران همراه بود؛ با اين پيروزي نمايندگان کشورمان جواز حضور در مرحله نيمه پاياني جام باشگاه هاي آسيا را بدست آوردند.

در اين بازي ها، تيم نفت و گاز اميديه، تيم العربي کويت را 5 بر 4 شکست داد و تيم نفت و گاز گچساران 17 بر 5 تيم الندال سوريه را مغلوب ساخت.

تيم هاي نفت و گاز اميديه و القادسيه عربستان ساعت 21 و تيم هاي نفت و گاز گچساران با الاتحاد عربستان ساعت 19:30 امشب در مرحله نيمه پاياني برابر هم صف آرايي مي کنند تا برنده اين دو ديدار فردا، مسابقه فينال را برگزار کنند.

هفتمين دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه هاي آسيا از 19 آبان با شرکت شش تيم در دمام عربستان آغاز شده است./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار