رضازاده تركيب تيم ملي وزنه برداري ايران را اعلام كرد
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در آستانه آغاز مسابقات وزنه برداري قهرماني جهان که از 29 آبان در گويانگ كره جنوبي برگزار خواهد شد؛ حسين رضا زاده، سرمربي تيم وزنه برداري کشورمان، سجاد بهروزي را در دسته 62 كيلوگرم، سهراب مرادي در 85 كيلوگرم، اصغر ابراهيمي در 94 كيلوگرم و سعيد علي حسيني در دسته سنگينتر از 105 كيلوگرم را به عنوان افراد اصلي تيم ملي وزنه برداري اعزامي ايران به رقابتهاي جهاني برگزيد.
بر اساس اين گزارش، گروه اول تيم ملي وزنه برداري ايران متشکل از؛ سجاد بهروزي، اصغر ابراهيمي و هادي پانزوان مربي تيم ملي بزرگسالان، اصغر شهابي، عضو كميته پزشكي فدراسيون بين المللي وزنه برداري، پرويز جلاير داور بينالمللي و افشين رياحي، مسئول امور بين الملل، 24 آبان تهران را به مقصد دوبي و سپس سئول در کره جنوبي ترك خواهند كرد.
گفتني است، گروه دوم تيم ملي وزنه برداري كشورمان هم 27 آبان راهي كره ميشوند./انتهاي پيام/