کد خبر:۴۸۱۵۳
ميزباني مسابقات شطرنج قهرماني زنان و مردان آسيا به ايران رسيد
فدراسيون جهاني شطرنج (فيده) با ميزباني ايران براي مسابقات شطرنج قهرماني مردان و زنان آسيا در سال 2011 موافقت کرد.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در هشتادمين نشست فدراسيون جهاني شطرنج که در يونان برگزار شد؛ محمد ابراهيم مداحي، رئيس فدراسيون شطرنج برگزاري، مسابقات شطرنج قهرماني آسيا را پيشنهاد داد که در نشست هيئت رئيسه آسيا در بازي هاي داخل سالن آسيا با توجه به برگزاري مناسب رقابت هاي شطرنج قهرماني زنان آسيا در سال 2009 با ميزباني ايران براي برگزاري مسابقات شطرنج آسيا در هر دو بخش زنان و مردان موافقت شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا