جوانان ايران مسابقات را با پيروزي آغاز کردند
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۱۸۲
مسابقات جودو قهرماني آسيا

جوانان ايران مسابقات را با پيروزي آغاز کردند

در پي پايان گرفتن مسابقات جودو قهرماني نوجوانان آسيا در لبنان، رقابت هاي جودوي قهرماني جوانان آسيا هم از امروز در دو بخش پسران و دختران در بيروت پايتخت اين کشور آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در اين مسابقات که با حضور جودو کاران 22 كشور برگزار مي شود از ايران سجاد بهرامي در وزن منهاي 55 كيلوگرم ؛ پس ازاستراحت در دور نخست در دور دوم حريف اماراتي خود را شکست داد ، بهرامي با اين پيروزي به مرحله ما قبل فينال راه يافت تا در اين مرحله با جودو کار سوريه روبرو شود .

در وزن زير60 كيلوگرم؛ ناصر ناصرپور در نخستين مبارزه مغلوب جودوکار قزاقستان شد و در گروه بازنده ها قرار گرفت.

در وزن منهاي 66 كيلوگرم؛ وحيدحسن زاده با استراحت در دور نخست در مبارزه نخست خود حريفي از ازبكستان را شكست داد و به مرحله نيمه پاياني رسيد.

حسن زاده در اين مرحله با رقيب خود از قرقيزستان مبارزه مي کند.

در وزن 73 - كيلوگرم؛ جواد جلاليان هم پس از استراحت در دور اول بر جودوکار سوريه پيروزشد و به نيمه پاياني صعود کرد وي براي صعود به مسابقه پاياني مقابل حريفي از ازبكستان قرار مي گيرد.

بر اساس اين گزارش در مسابقات بخش دختران و در وزن منهاي 63 كيلوگرم سحرآقايي نتيجه مسابقه را به رقيب لبناني واگذار کرد.

افسانه باقري ديگر نماينده ايران هم در وزن منهاي 70 كيلوگرم در مصاف با جودو کار سوريه مغلوب شد.

يادآور مي شود، ديشب در پايان مسابقات جودو نوجوانان آسيا تيم پسران ايران موفق به کسب 2 مدال طلا - يك نقره و 3 برنز اين مسابقات شد و بعد از قزاقستان نايب قهرماني را کسب کرد در بخش دختران هم کشورمان دو مدال برنز دست يافت./انتهاي پيام/ 

پربازدیدترین آخرین اخبار