کد خبر:۴۸۱۸۶
تهران فاتح مسابقات تنيس روي ميز جانبازان کشور در مشهد شد
مسابقات تنيس روي ميز جانبازان و معلولان کشور امروز با معرفي تيم هاي برتر در مشهد پايان يافت.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در اين رقابت ها تيم تهران به مقام قهرماني رسيد، کرج نايب قهرمان شد و تيم خراسان رضوي جايگاه سوم را به خود اختصاص داد.
اين مسابقات با شرکت 250 ورزشکار از 30 استان در سه بخش انفرادي، دوبل و تيمي برگزار شد.
گفتني است، افراد برتر اين رقابت ها به اردوي آماده سازي بازي هاي کشورهاي اسلامي دعوت مي شوند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا