کد خبر:۴۸۲۲۹
پيام تبريک سعيدلو به خاطر موفقيت ايران در رقابتهاي دووميداني قهرماني آسيا
رئيس سازمان تربيت بدني کسب مقام سومي ايران در رقابتهاي دووميداني قهرماني آسيا درگوانگجو چين را تبريك گفت.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، علي سعيدلو كسب عنوان سومي ايران در هجدهمين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا که براي نخستين بار در تاريخ ورزش دووميداني ايران بدست آمده را حاصل تلاش اعضاي تيم، کادر فني و مسئولان اين رشته ورزشي دانست و به آنها و خانواده دووميداني ايران و ورزشکاراني که در اين رقابت ها موفق به کسب مدال شده اند، تبريک گفت.
در بخش ديگري از پيام تبريك رئيس سازمان تربيت بدني آمده است: کسب اين مقام در آسيا براي دووميداني، بار ديگر نشان داد که جوانان ايران اسلامي با تلاش خود امکان فتح قله هاي رفيع را دارند.
در اين پيام تصريح شده است: دستيابي به اين عنوان نشان از آن دارد که مسئولان ورزش به رشته هاي پايه نگاه ويژه اي دارند و بايد براي اين بخش سرمايه گذاري بيشتري صورت گيرد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا