کد خبر:۴۸۳۲۲
ملي پوشان واليبال ايران امروز به ژاپن اعزام شدند
تيم ملي واليبال ايران براي حضور در مسابقات بين المللي جايزه بزرگ قهرمانان قاره ها عازم ژاپن شد.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، مسابقات واليبال جام جايزه بزرگ قهرمانان با حضور قهرمانان 5 قاره وتيم ميزبان برگزار مي شود و تيم ملي واليبال کشورمان که بعد از ژاپن عنوان نايب قهرماني آسيا را کسب کرده است در اين مسابقات حضور دارد.
تيم ملي واليبال ايران با 19 بازيکن و همراه عازم اين مسابقات شده است.
رقابت هاي واليبال جام جايزه بزرگ قهرمانان از 27 آبان تا 2 آذر ماه برگزار خواهد شد.
در اين مسابقات که با حضور شش تيم برگزار خواهد شد تيم ملي واليبال ايران قرار است به تر تيب 27 آبان با مصر؛ 28 آبان با برزيل؛ 30 آبان با ژاپن؛ اول آذر با لهستان و دوم آذر هم با کوبا روبرو شود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا