کد خبر:۴۸۳۲۴
به منظور برپايي اردوي تداركاتي
ذوبآهن اصفهان ظهر امروز راهي كشور امارات شد
تيم ذوبآهن اصفهان ظهر امروز به منظور برپايي اردوي تداركاتي بدون ابراهيم زاده راهي كشور امارات شد.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، تيم ذوب آهن اصفهان، امروز راهي امارات شد تا اردوي 8 روزه خود را در باشگاه ايرانيان دبي در اين كشور برپا كند و اين در حالي است كه در اين اردو، مليپوشان ذوبآهن و سرمربي اين تيم حضور ندارند.
گفتني است، منصور ابراهيمزاده، سرمربي موفق تيم فوتبال ذوبآهن به دليل حضور در سفر حج نميتواند تيمش را در اين اردو همراهي كند.
به گفته مسئولان باشگاه ذوب آهن اصفهان، تمرينهاي اين تيم را هم اكنون مجيد صالح زير نظر گرفته است.
لازم به ذكر است، تيم فوتبال ذوبآهن در اردوي خود در امارات يك ديدار تداركاتي برابر الامارات دبي و ديداري تداركاتي ديگر با يكي از تيمهاي اماراتي برگزار ميكند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا