کد خبر:۴۸۳۶۰
8 مدال براي بدمينتون بازان ايراني در مسابقات بين المللي آفريقاي جنوبي
بدمينتون بازان تيم ملي ايران در رقابت هاي بين المللي آفريقاي جنوبي صاحب 8 مدال شدند.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در رقابت هاي فينال تک نفره بانوان که عصر ديروز در دوربان برگزار شد، نگين اميري پور با نتيجه 2 بر صفر مغلوب حريف آفريقاي جنوبي شد و به مدال نقره رسيد.
در ديدار فينال دونفره بانوان نيز تيم نگين اميري پور وسحر زمانيان مقابل حريفان خود از کشور ميزبان شکست خوردند و به مدال نقره دست يافتند.
در ديدار فينال دونفره مردان نيز تيم علي شاه حسيني – محمدرضا خردمندي به مدال نقره رسيدند.
در قسمت يک نفره آقايان نيز علي شاه حسيني، محمدرضا خردمندي و محمدرضا خانجاني به ترتيب صاحب مدال طلا ، نقره و برنز شدند.
امتيازات اين رقابت ها در رتبه بندي جهاني بازيکنان محسوب مي شود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا