برنزي ديگر براي ايران در کاراته جوانان و اميد جهان
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۳۶۹

برنزي ديگر براي ايران در کاراته جوانان و اميد جهان

نمايندگان کشورمان در روز پاياني ششمين دوره رقابت‌هاي کاراته قهرماني جوانان و اميدهاي جهان تنها به يک نشان برنز ديگر دست پيدا کردند.

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در آخرين روز اين مسابقات تيم کاراته ايران 3 نماينده در بخش کوميته انفرادي و يک نماينده در بخش کاتاي تيمي داشت كه در کاتاي تيمي، تيم ايران با ترکيب سعيد عروج‌زاده، فاضل بشيري و پيمان نظام اسلامي در بازي نخست با نتيجه 4 بر 1 مغلوب اسپانيا شد و از دور مسابقات کنار رفت.

بر اساس اين گزارش، در بخش کوميته انفرادي و در وزن 70+ کيلوگرم، شاهين بلالايي در نخستين مبارزه خود نماينده ترکيه را با نتيجه 2 بر يک شکست داد، وي سپس با نتيجه 6 بر 2 از سد حريفي از انگلستان گذشت و در دور سوم با نتيجه 4 بر صفر کاراته کا روسيه را از پيش رو برداشت، بلالايي با اين سه پيرزوي راهي مرحله يک چهارم نهايي شد و در اين مرحله با نتيجه 6 بر يک به «کاروبا» از ايتاليا باخت، او در گروه بازنده‌ها با نتيجه 8 بر صفر کاراته‌کايي از اسپانيا را شکست داد و مدال برنز گرفت.

همچنين مجتبي زعيم‌دار در وزن 70- کيلوگرم کوميته انفرادي در دور اول کاراته‌کايي از استراليا را با نتيجه 4 بر 2 شکست داد، در ادامه با نتيجه يک بر صفر به کاراته‌کايي از بوسني باخت و حذف شد، ضمن اين که سجاد حياتي در وزن 63- کيلوگرم نيز در دور اول با نتيجه 5 بر يک به نماينده انگليس باخت و از دور مسابقات کوميته انفرادي کنار رفت./انتهاي پيام/ 

پربازدیدترین آخرین اخبار