کد خبر:۴۸۳۸۳
انتخابات انجمن اسلامي دانشكده هاي دانشگاه علوم پزشكي شيراز برگزار مي شود
دبير كل انجمن اسلامي دانشگاه علوم پزشكي شيراز گفت: انتخابات دانشكده هاي دانشگاه علوم پزشكي دانشگاه شيراز 26 و 27 آبان ماه برگزار مي شود.
مهدي اميريان در گفت و گو با خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، از برگزاري انتخابات انجمن اسلامي دانشكده هاي دانشگاه علوم پزشكي شيراز خبر داد.
وي اذعان داشت: انتخابات انجمن اسلامي دانشجويان دانشكده هاي بهداشت و تغذيه و علوم توانبخشي، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاري برگزار خواهد شد.
دبير كل انجمن اسلامي دانشگاه علوم پزشكي شيراز گفت: در انتخابات دانشكده بهداشت و تغذيه پنج نفر و در دانشكده علوم توانبخشي هفت نفر به عنوان اعضاي شوراي انجمن اسلامي انتخاب خواهند شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا