کد خبر:۴۸۳۹۵
مقام سومي واترپلو جام باشگاههاي آسيا به نفت و گاز اميديه رسيد
تيم واترپلو نفت و گاز اميديه با پيروزي در ديدار رده بندي برابر تيم نفت و گاز گچساران بر سکوي سوم هفتمين دوره مسابقات واترپلو جام باشگاههاي آسيا قرار گرفت.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، تيم نفت و گاز اميديه در مسابقه رده بندي با ضربات پنالتي 13 بر 12 تيم نفت و گاز گچساران را برد.
همچنين تيم نفت و گاز اميديه به مربيگري رضا جعفري؛ مربي بومي خود با ميانگين 20 سال سن، جوانترين تيم اين دوره از مسابقات بود.
گفتني است، مربيگري تيم نفت و گاز گچساران را هم احمد حسيني بر عهده دارد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا