کد خبر:۴۸۴۱۰
مقام چهارمي براي جودوكاران جوان ايراني
جوانان جودوکار ايران در رقابتهاي آسيايي لبنان چهارم شدند.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، تيم کشورمان با 3 نقره و 2 برنز پس از تيم هاي قزاقستان، کره، ازبکستان به عنوان چهارمي اين رقابتها رضايت دادند.
بر اساس اين گزارش، محسن نجفي در وزن 81-، هادي کردي در وزن 100- و وحيد حسن زاده در وزن 66- کيلوگرم نشان نقره و جواد محجوب در وزن 90- و جواد جلاليان در وزن 73- کيلوگرم نشان برنز گرفتند.
شايان ذكر است، تيمهاي ژاپن و مغولستان نيز در مسابقات لبنان حضور نداشتند.
گفتني است، تيم بانوان ايران هم که اولين حضور خود را تجربه مي کرد، موفق به کسب مدال نشد و دست خالي به ايران بازگشت./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا