برترينهاي رفتاري و اخلاقي نيم فصل ليگ برتر اعلام شد
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، بر اين اساس باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به عنوان باشگاه برتر اخلاق و تيم فوتبال شاهين بوشهر به عنوان تيم برتر اخلاق نيم فصل اول مسابقات ليگ برتر نهم (حرفهاي فوتبال) اعلام شد.
بر اساس اين گزارش، اشگاههاي سايپا کرج و ذوب آهن اصفهان هم بعد از فولاد مبارکه سپاهان، به ترتيب رتبههاي دوم و سوم برترينهاي رفتاري و اخلاقي باشگاههاي ليگ حرفهاي را به خود اختصاص دادند.
همچنين تيمهاي شاهين بوشهر، سپاهان اصفهان و مقاومت شهيد سپاسي به دليل رفتار منصفانه و ارائه بيشترين تعداد بازيهاي جوانمردانه به عنوان تيمهاي برتر بازي جوانمرادانه نيم فصل اول ليگ برتر نهم معرفي شدند.
لازم به ذكر است، تيم هاي فوتبال شاهين بوشهر، فولاد خوزستان به دليل ارائه مسابقات متوالي و متناوب بودن دريافت اخطار (کارت زرد و قرمز) هم به عنوان تيمهاي اول و دوم و همچنين تيمهاي پيروزي تهران و مس کرمان و فولاد مبارکه سپاهان مقام مشترک سوم برتر رفتاري واخلاقي معرفي شدند.
گفتني است، باشگاه ملوان بندر انزلي نيز عنوان ميزبان برتر اخلاق و کانون طرفداران باشگاه سپاهان به عنوان برترين کانون هواداران باشگاههاي ليگ حرفهاي در نيم فصل اول برگزيده شدند./انتهاي پيام/