کد خبر:۴۸۵۵۱
با حضور وزير بهداشت
سومين همايش تخصصي آسم و هفتمين سمينار دوسالانه آسم و آلرژي گشايش يافت
سومين همايش تخصصي آسم و هفتمين دوسالانه انجمن آسم و آلرژي صبح امروز با حضور دكتر مرضيه وحيددستجردي، وزير بهداشت در تالار امام خميني(ره) آغاز به كار كرد.
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، در اين همايش و سمينار مسائل و تازه هاي تشخيص، پيشگيري و درمان با سخنراني هاي جامع و ارائه نتايج پژوهش هاي علمي مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.
اپيدميولوژيك در آسم، مكانيزم هاي پايه در بيماري آسم، آلرژي ها و نقش عفونت ها در آسم، نقش پرستاري در آسم، آسم و حاملگي و نقش آلرژي در تشديد بيماري آسم از محورهاي اصلي اين همايش سه روزه به شمار مي آيد.
لازم به ذكر است، در اين همايش پنج كارگاه تخصصي برگزار مي شود كه دو كارگاه آن به پرستاري و سه كارگاه به زمينه هاي كلي آسم مربوط است./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا