نوزدهمين كنگره سراسري چشم پزشكي ايران آغاز به كار كرد
کد خبر:۴۸۵۹۰

نوزدهمين كنگره سراسري چشم پزشكي ايران آغاز به كار كرد

نوزدهمين كنگره سراسري چشم پزشكي ايران در سالن همايش هاي رازي آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، نوزدهمين كنگره سراسري چشم پزشكي ايران به همت دانشگاه تهران و انجمن چشم پزشكي ايران با حضور استادان و چشم پزشكان از سراسر كشور در سالن همايش‌هاي رازي آغاز به كار كرد.

بنا بر اين گزارش، اين كنگره طي 3 روز از 26 تا 28 آبان ماه با هدف ارائه روش‌هاي نوين درماني چشم پزشكي و تبادل اطلاعات بين متخصصان چشم پزشكي برگزار مي‌شود.

لازم به ذكر است، برگزاري 25 كارگاه با عناوين؛ لنز تماسي، تكنيك‌هاي آندوسكوپي در چشم پزشكي، خشكي چشم، چشم اشكبار، التهاب لنز داخل چشمي در جراحي طيكو، ناخنك و ... از برنامه‌هاي نوزدهمين كنگره چشم پزشكي ايران است.

گفتني است، اين كنگره براي چشم پزشكان داراي 12 اميتاز باز آموزي مي‌باشد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار